Have you ever laid on your bed at night, and just cried? Cried because you’re ugly.You counted all your flaws from head to toe, to punish and feel worse about yourself. Cried because the comments people blurt out, actually hurt your feelings. Cried because your family is dysfunctional. You don’t want to be a burden, so you bottled it all up

Sunday 4 December 2011

kling klang kling klang...alexander!!

 

(sila tgk youtube taip 'johan raja lawak tiru chef wan' kalau nak tahu apa aku merepek kt atas ni)

Assalammualaikum, haaa...lama benor tak ngupdate belog ni..haiihh! bukan apa, (hah! dia nak bagi alasan dah...), aku agak busy (balik2 alasan yang sama juga aku pakai, busy busy busy...). So kepada yang masih membaca, (tak update nak baca apa bongok?) terima kaseh banyak-banyak. Yang baru datang (budget ko glamor la nak ada orang datang baca blog ko?), Selamat datang dan terima kaseh sebab view. Jap.. yang diri aku ni sibuk nak menyampuk kenapa? tumbuk pusat jap lagi..senak sebulan!. Okay, kita sambung...

Skang ni masa aku update dah nak dekat pukul 8.00pg dan aku haram tak tidur lagi. Kenapa aku tak tidur? sebab....

eh! jap..ada sms masuk..

................

okay lah! dinSM (budak GYP - sila rujuk dalam facebook) dah msg aku ajak outing bawah jambatan pulau pinang..so nanti aku sambung update nah? byeeeeee....



-_-"

Sekian,
A.L

p/s: Serius aku tak tidur lagi..sebab tu agak TING TONG sikit kepala hotak ni..korang layang jer la ek! daaa~

No comments:

Post a Comment