Have you ever laid on your bed at night, and just cried? Cried because you’re ugly.You counted all your flaws from head to toe, to punish and feel worse about yourself. Cried because the comments people blurt out, actually hurt your feelings. Cried because your family is dysfunctional. You don’t want to be a burden, so you bottled it all up

Monday 5 December 2011

There's A Hope :) Insyaallah

Assalamualaikum,
Hye Korang, Kau Orang, Hampa..


Hari an, kami nak post pasal, kami sunyi sangat tau dak?



Inbox handset kami harihari kosong,
tapi tak pa, jimat sikit kan kreadit kami. hehe



Okay, Ni Cerita pasal khai (Bukhairy) Hurm, kemana la dia,
lelaki ni memang suka tipu duit jugak kan?


adui, tak malu ke ah?
kau laki.?
nanti nak jaga bini pulak?


serabut aihh.!
semoga dia sedaq laa na, topap ceq tu,



malu ngat aih,
ambik topap kat pempuan, pastu xganti,
:))
Hope khai awake la na..haha





Next, Pasal syuk,
Da Lama kami kawan,
6 disember 2011
selamat kenal syuk,
itu hari ni,
:))



tak apa dia lupakan kami,
never mind..:)
hope dya dapat laa girl yang dia cari,:)
syuk ni pemalu sangat tauu, hati perempuan ni susah tau syuk,,:)



syuk kena jaga hati dia, kan syuk tak nak PJJ (Percintaan Jarak Jauh)
hahaha, Insyaallah syuk dapat,
Amin, :)
Syuk Saya kan kuat hatinya, Pandai, sweet lagi,


untung tau sapa dapat syuk, :))
awak..saya minta awak jangan ragu dan jangan rasa bimbang tau..
Insyaallah awak dapat,
awek poli ke? :))
just berdoa aja okay?


And Next, You! Hey, kau tau tak? aku suka kau?


hehe, hati cakap, dah laa ayu, jangan perasan sangat, dia tak suka kau lah..
hehehe, never mind, tak pe, :))


aku punya cerita,tentang kekasihku tercinta,,tetapi aku baru tahu, ternyata pacarku kuat cemburu, aku tak boleh begini itulahh lama-lama aku jadi _____ (sambung sendiri) i'm just wanna be free, from this love story , lalalalala ~ ♥





Saya cubit pipi awak (ˇ▽ˇ)-c<ˇ_ˇ)

Awak pun tumbok saya (¬_¬)-o)*з*)

Saya pun majuk and nangis (TT.TT) (TT.TT)
...
Tapi awak baik, awak sanggup berjoget2 sebab nak pujuk saya balek ~(‾▿‾~)(~‾▿‾)~ ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ

Then saya pun happy balek \(^.^)/ (^.^)V

(ɔ ˘⌣˘)~♡♡♡

♥ miss ayuna


No comments:

Post a Comment