Have you ever laid on your bed at night, and just cried? Cried because you’re ugly.You counted all your flaws from head to toe, to punish and feel worse about yourself. Cried because the comments people blurt out, actually hurt your feelings. Cried because your family is dysfunctional. You don’t want to be a burden, so you bottled it all up

Friday 18 November 2011

Tak Nak Buat Macam Tu Dah,


Assalamualaikum

hamboiiiii bukan main ek suara-suara anda dirumah,dikedai makan, di mana jua la. erk, di stadium ada tak? siapa tuan rumah? status-status pun dah hilang semua JIWANG-JIWANG KARAT korang bertukar jadi auuummmmm auummmmmm HARIMAU MALAYA gituh!
Dari post lepas, habes kita menangis pasal cita tuu, skrang kita happy okay?

sorry to say tak minat bola thats y tak tahu n xamik port :'D
apa-apa pun opkos la MALAYSIA tanah airku harus menang kan? gituhhhhh~

okay senanyakan, kepala otak aku LIGAT nak update pasal SOMETHING nie, tapi aku takut la ada mane-mana pihak yang terasa pulak dah, haish, tapi aku nak update jugak.cane nih? so aku decide untuk lepaskan jugak gian aku nak up entry, aku carik topik lain ttg CHAT and COMMENT kat facebook.


which one do you prefer?
of course for PERSONAL kita akan pilih CHAT! tidak silap lagi gituhh~ tapi bagaimana pula yang tak berkaitan dengan peribadi? perbualan biasaaaa aja dong, kalau bagi orang baca pun ngak apa-apa kok *kok kenapa indonesian yg keluar ya? haishhh, papepun MALAYSIA kena menang!* haha

Fareez Ed Hamid II
Maaf Fareez, aku kuat tacing..!! awwcakk
for me, aku lebih prefer COMMENT kat status je, tak pun korang post je kat wall aku
bukan nak suruh korang ramai2x post, GRRRRR, jgn la salah faham, sebabnya aku ni seorang tak suka chat. KECUALI dengan kawan2x rapat, family, perempuan :)
kalau lelaki tu berat sikit la nak layan. TAPI bukan la sombong, ini tak, xbalas chat terus kena sombong. sob sob ;p
tak acci ahhhhhhhhh, eh jap aku dengar *MALAYSIA MENANG? betul ke?????* yeaaaaaaaaaaaaaa CONGRATES! mulut aku memang masinnnnn!

tadi aku kenal sorg nie, dia ckp nak kwn, (lelaki ye) then aku pun okay la, tp aku bgthu awal2x kat dia, aku ni tak suka chat, tp komen suka la, dia pulak tak suka komen tp suka chat
dahhhhh CANE TUHH? terus aku tak balas :P
sebab aku tak tahu la nak wat caneee weyhh, komennn ahhh best, boleh org lain masuk cmpurr sekali. chat bosannn aaa, jap2x toink,,jap2x toink. kacauu arrrr :P hikhik

mostly girls memang mcm aku, lebih prefer komen. percaya la wahai lelaki. tapi lelaki lagi suka chat. haishhh, jom le sesama fahami kaum wanita nih! :'D



okayyyy, pas ni kita komen2x je okah :D
saya ajak chat baru kita chat. gituhhhhhh~~~~! haha


CONGRATES AGAIN MALAYSIA ;)


P/S: aku nk aku org first update psl malaysia menang. nak jugak! xkira :D

No comments:

Post a Comment