Have you ever laid on your bed at night, and just cried? Cried because you’re ugly.You counted all your flaws from head to toe, to punish and feel worse about yourself. Cried because the comments people blurt out, actually hurt your feelings. Cried because your family is dysfunctional. You don’t want to be a burden, so you bottled it all up

Saturday 4 February 2012

KITA KAWAN SAMPAI TUA :)


Hai, nama saya Ayu Hidayah, saya sayang kawan-kawan Saya sebab diorang tua so wajiblah kan sayang orang tua? Haha, no lah exactly them's very perfectly nice tak boleh nak tengok usia, even tua ke muda ke still behave with a good attitude dengan kitorang. ada yang kuat makan, selalu kalau makan ada je yang will finished up her dish, sumpah aku tak tipu, kalau dah kenyang pun dia still akan makan jugak! Haaa, nampak sangat kan kitorang kuat makan?


Sumpah Rindu Gila Dekat Kawan-kawan AB1G
*Siti, Bella, Myra, Myyzza, Mas, Azlina, Balqis, Rin, kak arni, fyzah, cirra syahirah.along,wan, hafiz, waffie, paklah, faizal, jira, Leha <3 alahaii rindulaa





Okay, aku sebenarnya rindu gila dekat blog aku, like seriously hell, rindu! but you know sometime not everything yang kita nak tu boleh kita dapat or perolehi so aku macam, ohhh great, I'm great even tak dapat tulis tulis lagi macam biasa, sumpah hati mana nak tahan tapi you know macam aku cakap tadi, sokay, for me it's okay. Dah! Pap! Tutup cerita on how pathetic I'm writting using  blog, hahaha.

Sumpah Sayang Gila Best Enemy aku.
*Dora, wan, Miza, Ina, Bella, Fiqah, Tiqah, dan yang xdilupakan aisyehh my yana..best gosip partner ever...



Back to the basic, aku sebenarnya nak cakap thanks dekat kawan-kawan sebab always, always support aku even sometime aku annoying gila, selalu macam kurang ajar ke, but still dia terima, and kalau ada yang tak terima, aku mintak maaf sangat. Tak mampu rasa nak balas jasa baik diorang sebab selalu lap airmata aku bila gaduh or apa apalah. jaga aku aritu masa aku sakit, nanti umur panjang aku balas, hahaha.


Okay, kawan-kawan AB2A Pulak..
*Miza, Dora, Wan, Farah, Mekna, Nisa, Hanisah, Hani, Bie, Fatin, Wiya, Yaya, Bashi, Atie, Dayah, Munirah, Nazzyra, Katty, Qimie, Hasib, Shaik, Adam, Akmal, Amm, Amirul, Ruzaini

Kita Belum ambik lagi gambaq Bersama..aisyehh Skema la pulak. haihhh(!)

Anyway kawan-kawan lah sebab baik hati walaupun dah tua, baik hati walaupun dah berumur, hahahha, semoga kita kawan lama lama, tak nak cakap sampai bila bila sebab kita tak tahu ajal kita kan :)
So thanks kawan-kawan ice for being great, me will always support you and love you, forever =)

No comments:

Post a Comment