Have you ever laid on your bed at night, and just cried? Cried because you’re ugly.You counted all your flaws from head to toe, to punish and feel worse about yourself. Cried because the comments people blurt out, actually hurt your feelings. Cried because your family is dysfunctional. You don’t want to be a burden, so you bottled it all up

Thursday 16 February 2012

WORDLESS~~

Alahaii semester ni best lah pulak. haha. yang kelas dulu dah lupekan kite. so why then kite kena ingat diorang kan? Hanya sesetengah aje yang tegur. :) sweet sangat. kawan-kawan takpe. Bila ustaz cakap HARAM kalau cakap couple tu sweet. Okay Fine. Tanak cakap dah. Hahaha. Yang baik tu aku baik balik. kau taksuke aku. aku boleh suke kau balik. i'm not kind of last ayu anymore. :) fierce, right?
 Heuww. Heuww.. Yelah kan? Kalau orang taksuka kita. buat apa kita suka dia balik. rasa macam menyesal kenal kau. Dulu baik aje. sekarang, mendadak perubahan kau tu kawan lama. Yelah kan? Kau Dah dapat apa yang kau nak? biasalah orang kalau dah dapat, or kalau nak sesuatu, lepas dapat tu. hilang lah kan?

kadang-kadang tengok muka pon tamau. okfine. aku tau aku yang start buat bodoh je kan? Well. Derr. Gentelment lah sikit jangan la jadi kayu sangat. haihh. malu. kalau tak reti nak jaga hati kawan-kawan. jangan miangg sangat nak berawek. aku pon tade hak nak halang-halang kau kan? kau pon dah tua. :)
so teruskan ber"dingin" aku dah tak kesah. :)))))))))))))))))))))

Sebenarnya lebih baik kita memiliki wajah yang hodoh dari lidah yang hodoh sebab wajah yang hodoh tidak boleh menyakiti hati orang lain tetapi lidah yang hodoh boleh mengeluarkan kata kata yang melukakan hati orang

Kite suke kawan baru kite. used to taksuka. tapi. kan kita dah kenal. alahaii.. seronok pulak dahh. seriosly korang best. haha. budak kelas kite ada 27 orang. suma comel comel. cantik cantik. kacak kacak. haha. gugurl ada 20. boboy ada 7 orang. 5orang dekan perempuan. 2 orang dekan lelaki. :) Sebenaqya. baru jaa rasa best. BEST GILER... haihh. takleyh cakap lah. haha.  macam nak bagi ke iyummmm sorang sorang.hahaha...
#Sambiltulissambiltenyum..hehe. aku seronok lahhh.

Biasalah..haha. Peristiwa Semboq. Alahaiiii . Lawak gila lahh. rasa mcm comel je kite gelak sama sama. terutama hasib. alahai. Gelak tak ingat dunia. Kami tak gelak satu hari macam tipu aje.. sampaikan quiz economy. miss cakap kalau pandai, pandai sangat. tapi quiz ramai yang bising. haha. biasalah. hidup kena bercakap. kalau tak bercakap buat apa? kan? kan?
























Muhamad Ruzaini

No comments:

Post a Comment